20 Soru – Pussycat

Marcel Proust, Bernard Pivot ve James Lipton’a tesekkurlerimle..

20 soru kosemin ilk konugu herkesin en azindan nickini bildigi Pussycat..

Yogun calismalar sonucu ulastim ve blogum icin kendisi 20 soruyu cevapladi..

Tesekkurler Pussycat..

1- en sevdiğiniz kelime?

Neden?

2- nefret ettiğiniz kellime?

Demagoji

3- ne sizi heyecanlandırır?

Sadizm =)

4- heyecanınızı ne öldürür?

Hevessizlik

5- en sevdiğiniz ses nedir?

Viyolonsel

6- nefret ettiğiniz ses nedir?

Törpü

7- hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

Doktorluk

8- hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?

Hayır diyebilmek (doğa üstü; uçabilmek… )

9- kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

Kendim olmasaydım, var olmazdım…

10- nerede yaşamak isterdiniz?

New York (lakin İstanbul’un havasına, suyuna, taşına, toprağına…🙂 )

11- en önemli kusurunuz nedir?

Geç kalmak

12- size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

Alkol, sigara

13- kahramanınız kim?

He-man (ironi?)

14- en çok kullandığınız küfür?

‘Yorumsuz…’

15- şu anki ruh haliniz?

Yorgun

16- hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

2. kere düşünme

17- mutluluk rüyanız nedir?

Ne şekilde olduğu önemli değil sadece huzurlu olabilmek…

18- sizce mutsuzluğun tanımı?

Yalnız kalmak

19- nasıl ölmek isterdiniz?

Hızlı ve eğlenceli…

20- öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın kapıda size ne söylemesini istersiniz?

“ Görüp görebileceğin bundan ibaret, fazla bir şey bekleme…”

(Bari önceden bilelim bu sefer…)

3 comments so far

  1. Desperate on

    9- kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

    Kendim olmasaydım, var olmazdım…

    Güzel🙂

  2. bevel on

    Bevel says : I absolutely agree with this !

  3. Bomonti on

    Cevaplar çok zekice🙂 Fakat ben en fazla resimlere hayran kaldım🙂 Tebrikler🙂 Bu 20 soruyu bana da yap Dex😉


Bir Cevap Yazın

