Femdom- Realite- Fantastik

Gecenin bir yarisi baska bir baslikta kendi istegiyle forumdan ayrilmis bir arkadasin iletisini okudum ve uzun zamandir aklimda olan bir konuyu uyumadan once yazmak istedim..

Baslikta tartisilan durumlar Femdom kapsamina giren durumlarla limitlidir.. Bastan belirteyim..

Evet herkesin bir yerde gelip dayanacagi ikilem femdom kavrami fantastik midir yoksa bir gerceklik midir? Ben fantastik oldugunu savunan ve zaten tam da bu yuzden bundan zevk alan biriyim, tarafimi belli etmek adina soyleyeyim..

Femdom neden bir gerceklik olamaz ..

Femdom, kadinin ustunlugu olarak cevrilebilir ya da disinin tahakkumu .. Her iki durumda da ”ubermensch” bir varlikla karsi karsiya kaldigimiz asikar.. Ya da boyle olmasi gerekliligi soz konusudur diyelim cunku benim iddiam tam da aslinda hayatimizda ust-insanlarla karsilasmadigimiz gercegidir..

Iste bu gerceklikten hareketle Femdom’un varabilecegi en ust sinir fantastik olma halidir cunku asla ve kata bir gerceklik olamayacaktir..

Burada iki kisit isin icine giriyor.. Bahsi gecen ”female”nin ;

1. Sosyal statusu : Kendini mistress – domina- sahibe gibi sifatlarla tanimlayan insanlar gunluk hayatlarinda birilerinden ve cogunlukla da erkeklerden emir almaktadirlar.. Dusunsenize onunde diz cokup de ”evet sahibem” dediginiz biri aslinda birkac saat once isyerinde , mudurunun bir emri uzerine ” evet efendim” ( ya da benzer mealde bir seyler) diyebilmistir.. O zaman neyin, ne zaman, nasil, neden, nicin ve kime karsi bir sominasyonu soz konusu olabilir ki ?

Gecenlerde forumun efsane hanimefenilerinden birinin iletisinde okudugum cumle misal beni gulumsetti ” Isten izin aldigim bir haftalik zaman zarfinda….” .. Isten izin alan birinden ben nasil izin-emir alabilirim .. Bu nasil bir gerceklik durumu yaratabilir.. Inanmak icin gereginden fazla mi saf olmak gerekmektedir?

Burada bence bir sahibenin gerceklik yaratabilmesi icin bir parca anarsist olmasi zorunlulugu devreye girmektedir.. Yani otorite tanimama durumu soz konusu olmalidir ki kendisi tartismasiz bir otoriteye sahip olabilsin..

2. Insan iliskileri : Female domination’a inanan kadinlarin hayatlarinda bildigimiz, tanidigimiz toplumsal erkegin rol modelini ustlenmis hemcinslerimizi gormekteyiz.. Bu o kadar geleneksel bir iliskidir ki , female domination’in ne oldugunu bilen birisi icin dumurdan dumura suruklenmek isten bile degildir..

Femdom sonuc olarak, tamamen herseyiyle fantastik bir durumdur.. Ve kisi eger fantastik dunyasi ile gerceklik dunyasini saglam cizgilerle ayirabiliyorsa nerede yasamak istedigi cok da onemli degildir..

Ben fantastik dunyamda yasamayi tercih etmis birisi olarak, gerceklik dunyasi olarak tanimladigim alanla fantastik dunyam arasindaki tavir-tutum farkliliklarini algilayamayacak insanlarin beni herhangi bir konuda elestiriyor olmasina da anlam verememekteyim..

OWK – Ne alaka

Ben neden OWk yasalarini ceviriyorum, onlarla iletisim kurmak icin neden zamanimi harciyorum sorusunun cevabi da burada gizlidir esasinda.. Ben fantastik dunyamda kendileriyle baglanti kurmaktayim, OWK icinde yasadigim bir fantasy- fiction alan.. Bunun icin ne kadar para aldiklari ya da alip/almadiklari konusu benim ilgi alanimin oldukca disinda kalan bir durum..

Fantastik olma limiti olan bir fonksiyonu gerceklige bu kadar yaklastirabildikleri icin ben kendilerine minnettarim.. Cunku yapilan is pro-domination’dan ote benim icin -tam anlamiyla- hayalleri gercege donusturme isidir.. OWK benim , Dreamworks Studio’mdur, Pixar’imdir..

Boyle bir durumda Femdom denilen olguyu para karsiligi yasattigini baska bir deyisle ayni fonksiyonu yerine getirdigini iddia eden kisilere de Aydemir Akbas- Hadi Caman- Ali Poyrazoglu filmleri tadinda hayallerimin olmadigi gercegini hatirlatirim.. Ama Turkiye’de bu filmlerle buyumus 35+ yas grubuna dahil insanlar kendilerinin musterileri olmaya devam edeceklerdir..

Ben de yine fantastik dunyamda == birer Zerrin Egeliler- Dilber Ay- Arzu Okay da olsalar == yine de onlara bir yer ayirmakta beis gormemekteyimdir.. Ben seni degil, senin benin aklima getirdigini sevdim..

NB: YAzida adi gecen sinema oyuncularinin Yesilcam sex filmleri furyasinda cekilen filmlerde oynadiklari karakterlere gonderme yapilmistir..

NB 2: Bu yazida adi gecen- kendisinin adinin gectigini dusunen kisiler ve adi gecen kurumlarin ayni adli kisilerle ilintileri yoktur.. Gecenlerin de ilintisi fil hortumunun, Jupiter’in Io adli uydusu ile ilintisi kadardir..

No comments yet

Bir Cevap Yazın

